דחוף! דימום - שבוע 10
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום! אני נמצאת בתחילת שבוע 11 להריון. נערכו כבר שתי בדיקות אולטרסאונד, שנצפה בהם דופק העובר ונראה כהתפתחותו תקינה. הבדיקה האחרונה הייתה לפני יומיים. היום בבוקר התחיל דימום קל, הדם בצבע ורוד בהיר. הרופאה אמרה לי לשכב, לנוח ולחכות. אני מאוד מפחדת ודואגת. אנא, אם מישהו יכול לעזור לי, מה הסיכויים להפלה בשלב זה של הריון, לאחר שכבר נצפה דופק, בפעם אחרונה לפני יומיים, למה זה פתאום קורה, מה זה יכול להיות ומה ניתן לעשות? בבקשה, מחכה לתשובתכם!!!!!
ילנה - לא כל דימום גורם להפלה !!! יש המון נשים שמדממות לאורך השליש הראשון - והכל נגמר בשלום. לפעמים זה רק נים של דם מצוואר הרחם שרגיש מאד ואולי נפגע (אולי בעקבות הבדיקה?) ובדרך כלל אחרי שרואים דופק - הסיכון להפלה קטן בהרבה. תמידיש חששות, אבל תנסי להאמין שאת שייכת לאחוז הגבוה של ההריונות שיגמרו בשלום. נסי לנוח ולחשוב מחשבות חיוביות, ונקווה לטוב !