ויטמינים + חומצה פולית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי, אני בתחילת ההריון (סוף שבוע 6), במשך ארבעת החודשים האחרונים לקחתי חומצה פולית (פעם ביום). אתמול הרופא רשם לי מרשם לויטמינים (פרנטאל), גם כן פעם ביום. שאלתי היא, האם עליי להמשיך ליטול את החומצה הפולית יחד עם הויטמינים? (הויטמין מכיל 1MG של חומצה פולית) תודה רבה ,רוית
הי רוית אני גם לקחתי חומצה פולית עד לפני חודש , אני בשבוע 11 ומזה חודש הרופא הפסיק לי את החומצה פולית ואמר לקחת רק פרנטל 1 ביום כך שלכי לפי מה שהרופא אומר לך וגם לפי בדיקות הדם כל אחת זה משהו אחר . בהצלחה שוני