חומצה פולית וויטמינים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
1. הנני נמצאת בשבוע ה- 6 להיריון , לא נטלתי עד כה אף ויטמין או חומצה פולית . האם אני צריכה לקחת ויטמינים וחומצה פולית או שזה מאוחר מידי? הרופאה נתנה לי רק פוריק היריון? האפ זה מספיק? 2. הבדיקות גנטיות שאמורים לעשות הם בדיקות דם ?
נטלי שלום ! קודם כל מזל טוב . לא מאוחר לכלום , אבל את צריכה לקחת חומצה פולית 400 מ"ק למשך ה - 3 חודשים הראשונים של ההריון , אלא אם כן הרופא שלך נותן לך משהו אחר כמו פרנטל וכו' כדאי להתיעץ עם הרופא. בהצלחה שוני