כמה זמן מתרחש ביוץ? ואיך לדייק בניסיונות?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
רציתי לשאול האם בזמן שמנסים להכנס להיריון צריך שהכל יהיה מדוייק בזמן. כלומר אם קבלתי מחזור בבוקר או בערב - האם זה אומר שהביוץ עצמו בדיוק שזמן קריטי. ובכלל כמה זמן הביוץ עצמו מתרחש?!?צמו מתרחש?!?
זה לא משנה אם קיבלת וסת בבוקר או בערב. הביוץ מתרחש כ- 14 ימים לפני קבלת הוסת. אורך חיי הביצית הוא בערך 24 שעות. הזרע לעומת זאת יכול להישאר בגוף עד 72 שעות ולכן ממליצים לקיים יחסים בשלושת הימים שקודמים לביוץ וביום הביוץ עצמו. את הביוץ אפשר לזהות עם ערכה לבדיקת ביוץ. ניתן לקנות אותה בכל בית מרקחת אבל היא די יקרה. ניתן לעשות מעקב זקיקים אצל רופא הנשים שלך ויש גם סימנים לזיהוי עצמי של הביוץ. בד"כ לפני הביוץ ההפרשות גוף משתנות ואם (סליחה על התיאור) תכניסי לעצמך את האצבע ותבדקי את ההפרשה תגלי שהיא הופכת לצמיגית ושקופה (כמו חלבון של ביצה). יש כאלו (אני למשל) שגם מרגישים את הביוץ (כאבים בצד של השחלה שמבייצת). מקווה שזה עונה על שאלותייך. בהצלחה- עדי
תודה, די הרגעת אותי. המחזור שלי מאוד סדיר. כל 28-29 יום. כך שאני מקווה שהסיכוי יחסית טוב. תודה רבה! ודרך אגב, האם מומלץ כל יומיים לנסות, או שכל יום לפני ביוץ?