בבקשה עזרה!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
רציתי לשאול האם בזמן שמנסים להכנס להיריון צריך שהכל יהיה מדוייק בזמן. כלומר אם קבלתי מחזור בבוקר או בערב - האם זה אומר שהביוץ עצמו בדיוק שזמן קריטי. ובכלל כמה זמן הביוץ עצמו מתרחש?!?
לפי מה שאני יודעת הדיוק לא צריך להיות ברמה של בוקר או ערב, אם את מבייצת אז זה כל היום. בדרך כלל ביוץ נמשך סביב יומיים עד ארבעה ימים ואלו הם הימים שיש לך הפרשות שקופות מרובות. גם אם יש לך מחזור סדיר וגם אם לא - אני ממליצה מהיום העשירי של המחזור לקיים יחסים יום כן ויום לא ואז פחות או יותר מכסים את כל הימים. בהצלחה!