כאבים באגן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני בשבוע 39 להריוני. סובלת בלילות האחרונים מכאבים באגן האחורי, שמעירים אותי עם כל התהפכות. הבנתי שכאבים כאלה שכיחים בערב, לאחר מאמץ היום, אך אמורים לעבור במנוחה. כאמור אצלי מופיעים במנוחה עצמה. ממה נגרם, והאם יש צורך להיבדק? תודה מראש
מצבי בדיוק כמו מצבך.. לפעמים אני מתעוררת בבוקר עם הכאבים.. כך שנראה לי שזה חלק מהעניין ואין המון מה לעשות. מניסיון, עוזר לי מסג' קצת באזור או תנסי לחמם את המקום עם גרב שבתוכה כוסמת או אורז ואז מחממים במיקרו.. מעבר לזה, אם תשמעי על פתרונות אחרים אני גם אשמח לשמוע.