בדיקת היריון וערכי בדיקה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, לאחר איחור בין כארבעה ימים, בבדיקה ביתית גיליתי שאני בהיריון, אתמול ביקרתי אצל הרופא שלי שערך אולטראסאונד, אך לא ראה שק היריון, בבדיקת B שביצעתי היום נמצא ערך של 1301, התבקשתי לבצע בדיקה נוספת ביום ה', על-מנת לראות אם הערכים עולים. האם המצב תקין, כלומר - שלא נצפה שק היריון? לתשובתכם המהירה אודה טל
טל, בוקר טוב. קודם כל מזל טוב, את בהריון. סביר מאוד שבשלב זה עדיין לא ניתן לראות שק. גם אני הייתי אצל הרופא שלי אחרי שבוע וחצי איחור והוא לא ראה שק, זה בסדר. וערכי הבטא שלך בסדר גמור, עכשיו יש רק להמתין ולראות שהכל מתפתח יפה. בהצלחה שרית