סימנים מדאיגים בשבוע חמישי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע חמישי לאחר שלוש הפלות, כרגע מטופלת בכוריגון לחיזוק ההריון, צריכה להתחיל את קלקסן. לפני יומיים הופיע דימום קל שהפסיק, וגם והחזה כבר לא כואב ואין את התאבון שהיה בהתחלה. הייתי אצל רופא, הוא אמר שבאולטראסאונד הכל נראה תקין. בכל זאת, אני מאוד חוששת שזה מראה על התחלה של משהו לא טוב.
אם ב US הכל נראה טוב, אז הכל טוב! למה לך להלחץ סתם? לי מעולם לא היו "תחושות של הריון" וטפו טפו אני כבר בשבוע 37! תרגעי, זה באמת הכי חשוב לתקינות ההריון שלך. שיהיה בהצלחה, איריס