הפלה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 25 והפלתי בהפלה טיבעית בשבוע 7. רציתי לדעת כמה זמן עליי לחכות עד שאוכן להרות שוב ומה הסיכויים בהריון שייסתיים בהפלה.
אהלן מור כאחת שמנוסה בהפלות טבעיות לצערי הרב , אך כיום אם לשתיי בנות מקסימות אוכל להגיד לך שבהפלה הראשונה שהיתה לי דיממתי ולא עברתי גרידה (שאת זה לא ציינת) ולאחר מכן לא הגיע המחזור הייתי בהריון. לכן חשוב מאוד אם עברת גרידה או לא. הסיכויים להרות שוב וללדת תינוק בריא הם סיכויים טובים מאוד אל תתיאשי וכמובן תמשיכי לנסות ומבטיחה לך שגם תצליחי. המון בהצלחה ושנשמע רק טוב
אני גם עברתי הפלה בשבוע 7 ולי אמרו לחכות מחזור אחד, כלומר, תנו לדימום של ההפלה לעבור ואח"כ חכי למחזור שיגיע. יש אומרים שעדיף לא לחכות הרבה כי בגלל שכביכול הייתה בהריון לא מזמן יהיה קל יותר לגוף לקלוט את הזרע. בהצלחה שירה