דחוף! בדיקת הריון חיובית ומחזור
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לאחר איחור של כמעט שבוע במחזור, דבר שכלל אינו אופייני לי כיוון שיש לי מחזור סדיר של 26-24 יום ערכתי בדיקה ביתית והתוצאה היתה שבחלון החיובי הופיע פס דק וחלש יותר. מקריאת ההוראות ומשיחה טלפונית עם שירות הלקוחות של החברה המייצרת את ערכות הבדיקה הבנתי כי זה כנראה חיובי כיוון שיש סימן של הורמון ההריון בשתן אך ההמלצה היא לערוך בדיקה נוספת בבוקר. עוד באותו יום הופיע דימום שנראה כמו מחזור אך חזק וכואב מהרגיל והוא נמשך עד עכשיו (יומיים). היתכן שכלל לא היה הריון? או אולי זו הפלה טבעית? האם כדאי לי לבצע בדיקת דם? האם לגשת בדחיפות לרופא?
בד"כ הבדיקות הביתיות מאד אמינות, וכשמופיעים שני פסים, זה מראה על הריון. יכול להיות שזו הפלה טבעית, לדעתי את צריכה לגשת לגינקולוג או לרופא המשפחה ולבקש בדיקת דם. בהצלחה