שקיפות עורפית...
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הרגע חזרתי משקיפות עורפית והתוצאות לפי הרופא טובות מאד 0.9mm ... העניין הוא שהמזכירה אמרה לי שהמכונה לא קולטת את עורף העובר אחרי שבוע 13,6 ובתוצאות הבדיקה רשום שאני 14,0. ידוע לי שחיכיתי לרגע האחרון אבל בכל זאת הייתי רוצה לדעת אם מישהיא יודעת לגבי המשמעות של היום בו מתבצעת הבדיקה... ולמה רצוי לעשות אותה בין 12-13. תודה מראש...
אחרי התקופה המומלצת לביצוע הבדיקה - הנוזל בעורף העובר נספג ולכן אין אפשרות לבצעה אך לדעתי כדאי לך לשאול את הרופא האם הבדיקה נעשתה לחינם או שמא נספג כבר כל הנוזל.
לפי מיטב ידיעתי , שקיפות עורפית ניתן לבצע בשבועות 11-14