לרופא - אבחנה בנוגע לצילום רחם
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עשיתי היום בבוקר צילום רחם. קצת הסטוריה, אחרי שתי הפלות טבעיות שהסתיימו בגרידה לצורך ניקוי הרחם, שני ההריונות היו באופן טבעי, לאחר ההפלות החוזרות (ללא ילדים עדיין), הרופא שלי שלח אותי להמון בדיקות דם, בינהם גם בדיקה לקרישות דם וצילום רחם. אז יש לי את האבחנה של הרופא לאחר הצילום, רציתי לדעת מה זה אומר: הודגם רחם במבנה תקין באזור איסטמוס פגם מילוי קטן. מעבר חופשי של חומר ניגוד דרך החצוצרות. פיזור תקין של חומר ניגוד בחלל הפירטונאום. הבדיקה עברה ללא סיבוכים מידיים. בבקשה אם רופא יוכל לאבחן, נראה שלא הכל תקין בגלל המלה "פגם", זה כבר מלחיץ תודה רבה מראש.
"פגם מילוי" = יכול להיות ממצא של הדבקות קטנה או אויר שנכנס במהלך הזרקת חומר לחלל ואין לו משמעות. למעשה, הבדיקה ניראית תקינה. יש אפשרות לעשות הסטרוסקופיה על מנת לבדוק את איזור חלל הרחם והאיסטמוס. אפשרות שניה, יותר מומלצת, להתעלם בשלב זה, מהממצא ולנסות להרות ספונטאני. בהצלחה.