לרופאים ולמבינות - בבקשה תענו!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני נמצאת בשבוע 33 להריוני ואני מרגישה כבר כמה שבועות (בלי עין הרע) את תנועות העובר כמעט כל היום, לפעמים עם הפסקות קטנות בלבד. חלק מהתנועות חזקות, בעיטות שלפעמים כואבות מעט והרגשה של פרפור בתוך הבטן וחלק מהתנועות חלשות מאוד מאוד ורציפות במשך כמה דקות, אחת אחרי השניה (תנועות מונוטוניות). האם זה בסדר להרגיש את העובר רוב שעות היום או שמשהו לא בסדר? ומה זו התנועות החלשות הרצופות האלה? יכול להיות שיהוקים כי כך זה מרגיש? ושמתי לב שזה קורה לאחר אוכל. תודה
האם זה שאני מרגישה אותו כמעט כל היום נובע מהעובדה שאני בשלושה שבועות האחרונים במנוחה גמורה? אני בבית ולא עובדת. תודה
תנועות העובר מורגשות במהלך היום בצורות ועצמה שונות. הן מתגברות לאחר אוכל. הרושם הוא שאת ועוברך תקינים ומאושרים. המשך הריון קל ונעים.