סכרת הריונית - אנו חזרו אליי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בהריון בחודש שמיני, לפני כחודש התגלתה אצלי סכרת הריונית, ומאז אני במעקב אצל דיאטיקנית ושומרת על דיאטה. כיום רמת הסוכר מתנדנדת בין 120-150, והומלץ לי על הזרקת אינסולין. האם מומלץ לקבל זריקות בשלב זה של ההריון? האם הרמה כל כך גבוהה שמומלץ על זריקות? הבנתי שלא מומלץ על כדורים בשלב זה, מדוע? תודה מראש, גלית
בסכרת הריונית חובה לטפל. יש כמה דרגות של סכרת הריונית. סכרת קלה דרגה A- מטופלת בדיאטה. אצלך, הסכרת גלויה, ערכים של 120-150 הם ערכים גבוהים ועם התקדמות ההריון ערכים אלו יכולים לעלות - חובה לטפל בזריקות אינסולין על מנת חמנוע את נזקי הסכרת לעובר וגם לך. הסכרת תיעלם לאחר הלידה.