שאלה לרופא נשים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי שאלה קצת מביכה והייתי רוצה עליה תשובה של רופא - אני בשבוע 10.5 והיה לי מעט מעט דימום בשבוע 9, הדימום התחיל כנראה לאחר קיום יחסי מין (בבוקר למחרת), היה מעט דם טרי (בניגוב) וכתמים חומים במשך שבוע - בהמלצת הרופא שכבתי שבוע ונמענתי מעבודות ומהתאמצות וכרגע אין דימום בכלל!! האם יש קשר לדימום וליחסי מין? והאם אני צריכה להימנע מיחסי מין בזמן הקרוב?? אשמח לקבל תשובה ואני מתנצלת על הפירוט!!!
יש להימנע שבועיים מיחסי מין. לאחר מכן לגשת לבדיקת רופא מומלץ לבצע בדיקת פאפ ולאחר מכן קולפוסקופיה ואולטרה סרונד. בצורה זו, בודקים את כל האפשרויות הגורמות ל"דימום אחרי יחסי מין".