איקקלומין+כוריגון=מחזר מדוע?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ביום 16.10.2003 במעקב זקיקים לאחר איקקלומין נצפו זקיקים 19.19 ו-14-15 ו-12.13 עובי רירית 10 מ"מ ב-17.10.2003 יום לאחר מכן בבוקר הזרקתי כוריגון 5000 . היום ה-15 לכוריגון הופיע המחזור שאלתי: היתכן כי לא היה ביוץ? מה הסיבות שיכולות להיות שבגללן לא נקלטתי בעלי עשה בדיקת זרע ויצא בסדר גמור יש לציין שעשינו סקס בכל 3 הימים שלאחר הכירוגון אשמח לקבל תגובות מרופאים ומבעלות נסיון
הצעה אישית- תעברי לפורום פיריון שם תוכלי למצוא תשובות וידע מעולה בעניין בהצלחה