היריון ותת בלוטת התריס
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
1.הנני סובלת מתת פעילות של בלוטת התריס מזה כ- 10 חודשים לערך בבדיקת הדם האחרונה ה TSH 2.83 . הנני נוטלת 150 מ"ג אלטרוקסין במשך 3 ימים ו4 ימים 100 מ"ג אלטרוקסין. לפני כשבוע קיבלתי תוצאת בדיקה היריון שהינה 84 / האם עלי להמשיך בטיפול באלטרוקסין ? זה לא יזיק לעובר? מהם ההשלכות? האם ישנה אלטרנטיבה אחרת? 2.בנוסף בבדיקת הדם האחרונה הדגימה שה - ESR 34 ( לאחר בירור הדלקת בברך , הנני סובלת בברכיים ועברתי מס' נתוחים כתוצאה מתאונת דרכים לפני מס' שנים), מה עלי לעשות ? האם הדלקת תשפיע על ההיריון ? האם כדאי לקחת טיפול תרופתי? תודה רבה
אלטרוקסין לא מפסיקים לעולם. מנסיון. לאחר שאת יודעת שאת בהריון תבדקי שוב אצל האנדריקולוג שלך הוא בוודאי ימליץ על שינוי במינון, בזמן ההריון ההורמון משתולל ובדרך כלל יש לעלות את המינון, הכי חשוב להיות מאוזנים במשך ההריון