דחוף - בלות מוקדמת !?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לאחרונה קיבלתי תוצאה של SLH של 21 ביום השלישי למחזור אני בת 36 ו- 10 חודשים אחרי לידת תינוק בהפריית מבחנה מאז הלידה חשתי כי אני סובלת מחום הרבה יות ר מבעבר אני מעוניינת להרות בשנית בתקופה הקרובה אני מקבלת מחזור רגיל מדי 23 ימים האם ייתכן כי זו תחילת הבלות? נאמר לי כי במקרה זה - ייתכן ומלאי הביציות שלי אזל ולכן גם טיפולים לא יעזרו בכל מקרה אני מתכוונת לבצע בדיקה נוספת - וקשה לי לספור את הימים עד לביצועה - עד הוסת הבאה אודה לקבלת הבהרות ותשובות כלשהן בענין ונוס
אנו נוהגים להשתמש במונח "מנופאוזה" ולא בלות. אם מופיעים לך גלי חום והזעות בהתקפים, ורמת הורמונים של FSH ו LH גבוהים ביום השלישי של המחזור, יש סיכוי שמדובר במנופאוזה מוקדמת. אך יש לבדוק בנוסף, רמת פרולקטין ולחזור על בדיקת FSH ו LH. יש גם אפשרות למצב של "מנופאוזה זמנית" שתחלוף והמחזור יופיע נורמאלי.