לרופאים - הריון שלישי - בדיקות גנטיות טרום-הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לכל הרופאים האם יש לבצע את כל הבדיקות טרום הריון שביצעתי בהריונות קודמים - X שביר, CF, טיי-זקס (בעלי גם אשכנזי).? תודה
בדיקות גנטיות עושים פעם בחיים כי הגנים שלנו לא משתנים. אלא אם כן החלפת את הבעל, ואז צריך לחזור על הטאי זקס.......
האמת היא שאם ההריון הראשון היה לפני כמה שנים, אז כנראה שכיום מציעים בדיקות חדשות, שפשוט לא היו אז. לאשכנזים יש לפחות 10 כאלה... מידע מלא עליהן בד"כ אפשר לקבל במעבדות שבהן לוקחים דם לאותן הבדיקות, כולל השכיחות באוכלוסיה והצד הקליני של המחלה. באשר לשאלה "מה מומלץ"? את בטח יודעת שזה תלוי רק בהחלטה האישית שלך, בשקלול עם המחיר, כמו שאר הבדיקות הגנטיות. אם יש לך ביטוח משלים הוא מאוד עוזר. בהצלחה!