סטרפטוקוקוס בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, רק השבוע גיליתי שאני בהריון. כנראה שבוע 6 עפ"י החישוב שלי. בשבוע האחרון הייתי חולה בסטרפטוקוקוס A בגרון, וקיבלתי אנטיביוטיקה מסוג רפאפן מגה, פעמיים ביום. גיליתי שאני הרה רק בסיום נטילת התרופה. לצערי, עכשיו (לאחר שבוע) חזר הסטרפטוקוקוס - ואני מאמינה שאאלץ לשוב ולקחת אנטיביוטיקה. מנסיון קודם עם המחלה הזו, סביר שהפעם "אזכה" לקבל אנטי' מסוג זינת... אני יודעת שזו אנטיביוטיקה חזקה. האם עליי לחשוש מפגיעה בעובר? תודה, נוגה.
האם גם בשבוע מוקדם כל-כך? (שבוע 6)