לרופאים בבקשה - היפוך או לא?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בשבוע 29 מצפה העובר שלי במנח רוחבי. היום אני בשבוע 32 ואיני יודעת אם שינת את תנוחתו אך רציתי לשאול עד איזה שבוע הוא יכול להתהפך? מאיזה שבוע צריך לדאוג? מהם הסיכונים בהיפוך חיצוני? והאם להעדיף היפוף שכזה כמובן תחת בקרה או ללכת ישר לכיוון הקיסרי? תודה רבה
נדמה לי שעד שבוע 35 אין עדיין משמעות למנח העובר ויש לו עדיין מקום להתהפך. אם לא ראית אותו מאז שבוע 29, אולי צפויה לך הפתעה נעימה בUS הבא?
סבלנות עד שבוע 38. בשבוע זה, לבצע הערכה ובדיקת אולטרה סאונד. סיכויים גבוהים שהעובר יהיה במצג ראש. העובר יכול להתהפך גם עד שבוע 40 וזה תלוי אם יש כמות מי שפיר. בשבוע 37 אם העובר במצג עכוז - ניתן לעשות היפוך חיצוני בבית חולים ע"י רופא מנוסה. להיפוך יש סיכונים שאותם הרופא יסביר לך.