STREP BETA HEMOLYTICUS בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אשתי בהריון (שבוע 5) ולאחר משטח גרון התברר שיש לה חיידק מסוג: STREP BETA HEMOLYTICUS איזה חיידק זה? איזה השפעות יש לו על ההריון ומה הטיפול המומלץ? תודה על תשומת הלב
חיידק זה, שמוצאים בגרון, יש לטפל באנטיביוטיקה מקובלת, כמו שניתן לכל אחת שלא נמצאת בהריון. האנטיביוטיקה לא גורמת נזק להריון או לעובר, לעתים תגרום להופעת פטריה קנדידה בנרתיק. ללא טיפול הזיהום יכול לגרום לחום גבוה ובעיות מלוות. חיידק זה, לעתים מוצאים בדרכי המין התחתונות, ואישה יכולה להיות נשאית לחיידק זה עד הלידה. במקרה זה, יש לתת טיפול אנטיביוטי סביב הלידה. הטיפול בך, נעשה ע"י רופא משפחה.