הריון ורנטגן.
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. היום נודע לי שאני בהריון - בשבוע השישי. כשלושה שבועות מיום קבלת המחזור (השבוע של הביוץ), הבן שלי חלה ואושפז בבית חולים. בין יתר הבדיקות שערכו לו, הוא נזקק לבדיקת רנטגן. מאחר ולא הייתי מודעת להריוני שהיתי עימו במהלך הבדיקה כמובן עם "סינר" מגן מהכתפיים לברכיים. אכולת חששות רציתי לדעת האם יש לכך השפעה על העובר/הריון. בתקוה לתשובה מהירה. תודה אור.
הי אור! לא נראה לי שתהיה בעיה עם העובר.חברה שלי עברה מיפוי עצמות בעצמה בתחילת הריון ונולד לה ילד מקסים.אבל בכל מקרה בשביל השקט הנפשי הייתי מתיעצת עם רופא טוב. בהצלחה!