הנקה בהיריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב מאוד חשוב לי לדעת אם מישהי יודעת או התנסת בכך: אני בשבוע 13 להיריון שני , בני הגדול בן שנה ואחד עשר חודשים ואני עדיין מניקה אותו, אמנם מעט מאוד- בעיקר בשעות הלילה , אשמח לדעת אם יש בכך "נזק" בריאותי לבני- אם החלב משתנה עם התפתחות ההיריון???? או אם למישהי יש הצעות ייעול איך ל ג מ ו ל אותו - שמבחינתי כרגע זה בגדר בלתי אפשרי מבחינת דרגת קושי שלי. תודה על כל עזרה. מלי
מלי - אני מסכימה איתך שהגיע הזמן לגמילה. כדאי לך לפנות לפורום השכן, פורום הנקה, שם תקבלי תשובה מהירה ומקצועית. בהצלחה, בגמילה ובהריון החדש !