נשירת שיער
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, לפני כארבעה חודשים ילדתי, ומאז יש לי נשירת שיער כ- 150 שערות ליום, מה עלי לעשות ? נ.ב אני מניקה.
הי רני, בשונה מבעלי חיים, איבוד או התחדשות השער שלנו לא קשורה בעונות השנה, אבל אצל נשים בתקופת הריון ואחריו יש שינוי קבוע. בזמן ההריון השער מחזק וכמעט ואין נשירה, מייד עם הלידה השער מתחיל להתחלף ויש נשירה דרמטית. אז קודם כל תרגישי טוב, הכל אצלך תקין. יש כל מני דברים שאני יודעת שמשפיעים על השער, כמו אבץ למשל. אבל אני לא יודעת איך זה משפיע על ההנקה, כך שכדאי לשאול בטיפת חלב. שיעבור לך מהר, אביגיל.