תוצאות בדיקת הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עשיתי בדיקה עצמית כשבוע לפני האיחור והתוצאה היתה חיובית. מאז עשיתי עוד שתי בדיקות (אחת מהן לאחר יומיים איחור) ובשתיהן התקבלת תוצאה שלילית. לגבי האיחור איני בטוחה, היות ורק החודש הפסקתי לקחת גלולות ולכן איני יודעת בודאות מתי אני אמורה לקבל. האם תוכלו לעזור לי לצאת מחוסר הודאות שלי?
מיכאלה בוקר טוב! למה לך להיות במצב של אי ודאות. הכי טוב, לכי לעשות בדיקת דם בקופ"ח על מנת לדעת בוודאות האם את בהריון או לא? שיהיה בהצלחה שרית
מיכאלה, הדרך לצאת מחוסר ודאות זה לעשות בדיקת דם. בהצלחה.