נפיחות בפי הטבעת - דחוף help !!!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לרופאים ולכל מי שיודעת, אני בשבוע 34 להריון, ופתאום התנפח לי חלק מסויים בפי הטבעת , זה גם מאוד כואב וגם מפחיד. האם נתקלתם בזה פעם? האם זה מסוכן? מה המשמעות מבחינת הלידה? האם מקרה כזה עשוי להיגרם כתוצאה מעצירות ו/או עודף מאמץ? אני מאוד מבוהלת מה עושים? תודה , גלי
הי גלי, מסכנה, זה ממש לא נעים. לדעתי את צריכה ללכת לבדיקת רופא מומחה כי מה שנראה כמשהו אחד יכול להיות משהו אחר לגמרי. אני חשבתי בעבר שיש לי תחורים ובסוף היה מדובר בקרעים... שני הדברים לא נעימים בכלל אבל הטיפול הוא שונה, ודברים כאלו יכולים להגרם מעצירות או שילשולים עם או בלי קשר להריון. בקיצור, תלכי להבדק. בהצלחה.
אני מסכימה עם אביגיל, ועד אז - יש משחה טבעית בשם "הממליס" שמרגיעה מאד, ובמקרים קלים עוזרת גם לרפא.