שבוע 5 + 2 ולא נצפה עובר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לימור - לא סיפרת מה הבעייה בדיוק, אבל בשבועות המוקדמים כל יום משמעותי. מספיק שהביוץ אחר קצת - וכבר גיל ההריון שונה, וההתיחסות אחרת. חכי עוד שבוע, ונקווה לטוב. אם חלילה אין עובר (וזה קורה, ויכול להימשך עד שמונה שבועות בערך) במילא תהיה הפלה טבעית, כך שאין מה להילחץ או להחליט עכשיו. רק לחכות כמה ימים ולהתפלל לטוב. בהצלחה !
גם אצלי בשבוע כזה ראו רק שק אבל הייתי רגועה כי אני יודעת שהעובר עוד קטן מדי כדי לראות אותו.אני בכלל מעדיפה לעשות אולטרה סאונד רק בשבוע 7-8 כי כבר רואים גם עובר וגם דופק. בהצלחה באולטרה סאונד הבא.