מתי אמורים להרגיש את העובר?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני מוטרדת נורא, התחלתי אני באמצע שבוע 17 ולפי כל הספרים אמורה להרגיש כבר את "הפרפרים", ולא מרגישה כלום. (הריון שלישי). יש לציין שאני בעודף משקל רציני, האם יש קשר? תודה.
היי לך קודם כל אין לך ממה להילחץ אני בהריון שני בתחילת השבוע ה 20 ורק לפני מספר ימים התחלתי להדגיש תנועות קלות וגם רק כאשר אני ממש במצב מנוחה תנסי לאכול משהו מתוק לפני המנוחה אבל בכל מקרה יש עוד כצאת זמן משהו כמו שבוע עד שבוע וחצי וביוחד כאשר גם ציינת כח את סובלת מעודף משקל ישנו קשר בין השניים וודאי. בהצלחת ואל דאגה את עוד תתעוררי בליליה ותבקשי ממנו שקט.