תקפות בדיקת הריון ביתית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, ברצוני לדעת האם תשובה שלילית של בדיקת הריון ביתית היא מבחינתי "הסר דאגה" ? חזרתי מחו"ל לפני כשבועיים לאחר שהות של 5 שבועות במזרח הרחוק- במהלך התקופה התזונה שלי היתה שונה לחלוטין מה שאני מורגלת וכללה בעיקר אורז... אמצעי המניעה שלי הינם קונדומים. המחזור אמור היה להופיע ב-18 לאוקוטובר והא מגושש לבוא. בדיקת ההריון הביתית הראתה תשובה שלילית. מה הסיכויים שאני כן בהריון? האם הגיוני שבגלל שינוי תזונה והפרשי שעות נגרם לי כל הבלאגן הזה? תודה רבה.
היי שיר! לפי הנסיון שלי עם ערכות ביתיות (לא קטן) הן אמינות.אם הופיע פס אחד אז הבדיקה בסדר.את יכולה לנסות עוד אחת. או שתעשי כבר בדיקת דם אצל הרופא. לי נראה הגיוני שהמחזור משתנה בעקבות הפרשי שעות .זה לא חייב להיות בלאגן אולי איזה איחור חד פעמי. בהצלחה.