חדשות טובות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
קיבלתי תוצאות של חלבון עוברי, והרופא אמר שהן מצוינות. ולמרות שזו בדיקה סטטיסטית, ירדה לי אבן מהלב. יום טוב לכולן.
אחלה!! אני בכל אופן ממליצה תמיד לעשות מי שפיר, ללא קשר לחלבון עוברי. אם יצא לך 1:2000 לדוג' והסיכון להפלה הוא עשירית, 1:200, עדיין זה מפחיד כי אם חס וחלילה יוולד ילד פגום זה בכי לכל החיים, אבל אם חס וחלילה תהיה הפלה בוכים שבוע ואחרי חודשיים נכנסים שוב להריון. חומר למחשבה !!
א. התוצאה שלי היא 1:8575 שזה מעולה. ב. אף אחד לא מבטיח לי שאם חס וחלילה תקרה הפלה כתוצאה ממי שפיר, ובפרט הפלה של עובר בריא, אני אקלט כ"כ מהר שוב, ושבפעם הבאה הכל יהיה בסדר, ומה אם תהיה תקלה בפעם הבאה? חוץ מזה כבר עברתי הפלה טבעית לפני שנה. מה שכן, אם התוצאות שלי היו גבוליות הייתי בהחלט שוקלת לעשות מי שפיר.