משקל העוברית ומצג עכוז - לגלי ולשאר הבנות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בנות יקרות, היום ביצעתי אולטראסוונד שלישי ונאמר לי שהבובנבונית שלי התהפכה למצג עכוז. אני קצת מודאגת אבל מקווה שהיא תתהפך בחזרה. אני בשבוע 32+3 והיא שוקלת 1730 גרם, שזה נמוך מהממוצע. מה דעתכן? נראה לכן שיש סיבה מיוחדת שהחליטה להתהפך לי פתאום??? זה יכול להיות קשור לעיסוי פרינאום?
כמו שכבר כתבתי קודם, נדמה לי שעד שבוע 35 אין משמעות למנח. אחרי שבוע זה, יש סיכוי קלוש להתהפכות. וממש לא נשמע לי שזה קשור לעיסוי הפירינאום. ובקשר למשקל, כמו שיש פילוג באוכלוסיה, יש פילוג גם בעוברים. כל עוד היא גדלה על העקומה שלה (שיכולה להיות גם 10%), אז זה בסדר. איריס