מצג עכוז????
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי, אני בשבוע 32, אתמול עשיתי אולטראסאונד להערכת משקל, ונאמר לי שהעובר במצג עכוז ומשקלו 2024 ק"ג, והשיליה היא קדמית. אני רוצה לדעת מהם הסיכויים שהעובר יתהפך (באולטראסאונד הקודם הוא היה במצג ראש, וכן בסקירת מערכות) ומהם הסיכויים שאלד לידה רגילה ללא ניתוח? תודה, אורית
נדמה לי שעד שבוע 35, עדיין אין חשיבות למנח. אחרי שבוע 35, יש סיכוייים קלושים להתהפכות.
העובר יכול להתהפך עוד כמה פעמים לפחות עד שבוע 38, שלי היה במצב עכוז עד שבוע 36 ובשבוע 37 התהפך, אז אל תדאגי יש זמן, את תרגישי את זה אפילו לבד. בהצלחה