2 כלי דם בחבל הטבור
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בשבוע ה- 15 להריון ואתמול עשיתי סקירת מערכות מוקדמת ונודע לי שבחבל הטבור של העובר יש 2 כלי דם במקום 3. די נלחצתי... אשמח אם מישהו שמבין בנושא יעדכן אותי או יפנה אותי למקורות מידע ע"מ ללמוד על הנושא. תודה רבה.
ורד - אספתי לך כמה תשובות של הרופא : http://www.doctors.co.il/forums/read.php?f=9&i=260813&t=260755 http://www.doctors.co.il/forums/read.php?f=9&i=233592&t=233038 http://www.doctors.co.il/forums/read.php?f=9&i=233592&t=233038 אם תרצי עוד מידע, תרימי חיפוש ותגלי שזה מצב ממש לא נדיר, ולכן יש גם הרבה אינפורמציה בפורום. בהצלחה!
המון תודה !!