גב תחתון - דחוף
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 11 סובלת מהיום מכאבי גב תחתון מה עושים נראה לכם שמשהו לא בסדר להזכיר לכן - אני אחרי 2 הפלות טבעיות
לאודליה - כאבי גב יכולים להגיע גם מעמידה לא נכונה, ומעוד אלף סיבות חוץ מהתכווצויות, אבל בגלל ההיסטוריה שלך, וכדי להירגע באמת - תגשי לרופא, יבדקו במוניטור שהכל תקין, ואת תרויחי שקט נפשי (ועוד מבט בקטנצ'יק שבפנים...) אז בלי לחץ, אבל לא לזלזל, ותעדכני מה קורה. בהצלחה !!!
היום חזרתי מהרופאה שלי וגם אני סובלת מכאבי גב ממש מתחילת ההריון. כיום אני בשבוע ה - 24 והכאבים רק מתגברים. אני ממליצה לך על שחייה, התעמלות לנשים בהריון (ולא משנה אם יש לך כבר בטן או לא) והרופאה שלי המליצה גם על יוגה. אני חייבת לציין שההתעמלות עוזרת לי ביומיים הראשונים ואח"כ תופעת הכאבים חוזרת. אני מאחלת לנו שאלו יהיו הצרות שלנו בהריון.