מבקשת עזרה בפענוח תוצ' חלבון עוברי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עכשו קיבלתי את התוצאות סיכון משולב לפי גיל ובדיקות 1:8575 סיכון לפי גיל בלבד (אני בת 31+) 1:671 סיכון למומים במע' העצבים המרכזית 1:5000 על פניו התוצאות נראות לי בסדר גמור, אבל לגבי ערך ה-HCG לבד, אני לא יודעת איך לבדוק אותו כי שמעתי שערך גבוה מדי שלו זה לא טוב: יצא לי 14.0 שזה גבוה או שעליי לבדוק TU,U לפי כפולות החציון ואז זה MOM 0.63, כאשר הנורמה היא 0.2-3.0 מחכה לחיזוקים
הערך שאת צריכה להסתכל עליו הוא MOM 0.63 . מטרת ה-MOM היא להשוות ערכים בין מעבדות שונות. כלומר במעבדות שונות את עלולה לקבל עבור אותו דם ריכוזים שונים, אך בכל מעבדה ה-MOM אמור להיות זהה. לכן הכל נראה בסדר....