הנקה במהלך ההריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בתחילת ההריון, בשבוע השישי ועדין מניקה את ביתי בת השנתיים ועשרה חודשים האם יש בעיה, יש לציין שביתי יונקת די הרבה, לפני שנת צהריים ואחריה ובערב וכמה פעמים בלילה
היי מיכל - קודם כל, כדאי לך להפנות את השאלה לפורום הנקה, שם יש יועצת מנוסה שעונה במהירות. שמעתי שאם מתעקשים זה אפשרי, אבל לי זה לא נראה משתי סיבות עיקריות : 1. ההורמון שמשחרר חלב מכווץ את הרחם, וה ודאי לא רצוי בהריון. 2. זה עומס על הגוף שלך להזין שני ילדים במקביל.