לאחר הפלה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
חודש שעבר עברתי הפלה טבעית והחודש כואבות לי הרגלים ,גב תחתון ובחזה יש לי קודש וכאבים,האם אלו תופעות להריון ?(הכאב ברגלים הוא כמו שנתפסים שרירים).
לא ציינת אם כבר קיבלת מחזור מאז ההפלה. יכול להיות שישר התעברת שוב, אבל הכי טוב זה לעשות בדיקה. אם יש לך איחור תעשי בדיקה ביתית. בהצלחה
תודה על תשובתך עופרה ב-30 לחודש אני אמורה לקבל בדר"כ קיימות אצלי הפרשות חומות לפני המחזור החודש הם לא הופיעו רק כאבים כפי שצינתי קודם וגודש בחזה. מה דעתך על הכאבים ברגליים זה סימן שכיח בהריון?