חיסון אדמת
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני בת 26, נשואה טריה, ביצעתי בדיקות מקיפות לפני כניסה להריון והתגלה כי רמת נוגדני האדמת נמוכה ולכן קבלתי חיסון אדמת (לפני שבוע). האם עלי להשמר מפני הריון ? ואם כן כמה זמן ? מה הסיכונים במידה וההיה בהריון ? תודה רבה דקלה
לי המליצו לחכות חודש מהחיסון
היי! אני אחות ויודעת שהמלצות משרד הבריאות היום הן: -אסור לתת לנשים הרות -אין צורך במניעת הריון אחרי החיסון. אבל האמת שאני באמת הייתי מחכה משהו כמו חודש.סתם ליתר ביטחון,כי המלצות הקודמות(לפני כמה שנים) היו להמנע מהריון 3 חודשים. בכל מקרה שיהיה לך בהצלחה.