כולסטרול גבוה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ביום חמישי עשיתי בדיקת העמסת סוכר שיצאה תקינה ובאותה בדיקה גם עשו לי בדיקת דם כללית הכולסטרול שלי יצא גבוה - 231 לפני ההריון תמיד היה לי בסביבות 160 מה זה אומר? והאם הבדיקה אמינה למרות שזה לא היה בצום אלה לאחר ארוחת בוקר + העמסת סוכר?
היי, התוצאה בוודאות לא אמינה-כולסטרול עושים אחרי צום של 12 שעות ומותר לשתות רק מים עד הבדיקה (מי ה"חכמה" שעשתה לך את הבדיקה ?! ) אל תתייחסי לזה....אם את רוצה ,עשי למען השקט הנפשי עוד אחת ,אבל כמו שצריך.... בהצלחה !