דימום בשבוע ה-11- התחיל היום- ד ח ו ף
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב היום בבקר הרגשתי כאבים קלים בבטן התחתונה והתחיל גם דימום, לא חזק במיוחד, זה כמה שעות שאני ממתינה לראות אם הדימום יתפתח, קבעתי עם הרופא שלי היום אך רק אחר הצהריים. ממתינה לתשובה ד ח ו ף אודה לכל מי שיודע דבר. מלי
תראי אולי הוא יכול לקבל אותך קודם, אם לא לפחות תשכבי לנוח ואל תתאמצי אני בשבוע 27 ובשבוע שעבר היתה לי מין הפרשה דמית בצבע ורדרד והייתי במיון יולדות וחיברו אותי למוניטור, ועשו לי בדיקות לראות שהרחם סגור והעובר בסדר, והרופא אמר לי שזה יכול להיות גם מחוסר שתיה ואמר לי לשכב לנוח בבית ולא להתאמץ אני נורא נלחצתי ובסוף הכל היה בסדר בהצלחה
דנה- תודה על התגובה המהירה
תשכבי עם הרגליים למעלה ותנוחי, בלי לחץ , כי זה לא עוזר.גם לי היו דימומים בתחילת ההריון וזה עבר. וגם אל תרימי שום דבר כבד. חכי לרופא ותעדכני. בהצלחה
אני מאוד מאוד מקווה שמדובר ב"הפלה מאיימת" כלומר רק דימום ללא הפלה, ויגידו לך לשכב בבית במנוחה. זה קורה הרבה. בינתיים אל תזוזי מהבית.
אחזיק לך אצבעות, המנוחה מאוד מאוד חשובה...