לכל מי שחוותה..
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום בנות, מתי אמורים להרגיש אותו? אני קצת מוטרדת, כי עוד לא הרגשתי כלום (סוף שבוע 19). תודה מראש, יעל
הי יעל, בעיקרון בהריון ראשון אמורים להרגיש משבוע 20 ולפעמים 21. זה נדיר להרגיש לפני. אני הרגשתי בהריון ראשון משבוע 17 פרפורים קטנים בבטן אבל הרופאה שלי אמרה שזה לא יכול להיות. בהריון שני כבר אפשר להרגיש בשבוע 16. כך שאין לך מה לדאוג. תנסי אולי לא לחשוב על זה ואז אולי תרגישי. מה גם שבהתחלה מרגישים רק שנמצאים במנוחה מוחלטת ולא במהלך פעילות. בהצלחה
אני בשבוע 22. רק השבוע התחלתי להרגיש, ונאמר לי שלפעמים זה לוקח אפילו עוד שבוע. סבלנות..........