שאלה לרופא
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בוקר טוב, אני בשבוע 19. רציתי לשאול אם יש סיכון ברכיבה על סוס (מדובר ברכיבה לגמרי לא מקצועית למתחילים במסגרת טיול של העבודה במשך כ- 30 דקות). בתודה מראש, יעל
אין בעיה ברכיבה על סוס. אבל טעות קטנה שלך או של הסוס, החלקה נפילה מעל סוס יכולה לגרום לך לכאבים, התכווצויות חרדות וחששות. הסיכון אמנם נמוך מאוד, אז למה לקחת סיכון כזה. מעבר לכך, לא שאלנו אם העובר רוצה רכיבה על סוס בהיותו 19 שבועות.
שלום ד"ר צברי, אני מאד מעריכה אותך על הזהירות המוצדקת שלך . אני חושבת שכל הריון הוא דבר יקר, ולכן אין סיבה הגיונית להכנס לצרות מיותרות. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לך על העבודה הקדושה שאתה עושה! המון בריאות! אע