מי נכנסה להריון אחרי גונל F ?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אשמח לקבל את תגובותכן. האם יש כאן בנות שנכנסו להריון אחרי טיפול בגונל F? אם כן לאחר כמה ואיזה סוגי טיפול. תודה רבה
אני אני אני !!!!! נכנסתי להריון אחרי הטיפול הראשון קיבלתי 6 זריקות ואחריהן..כוריגון 10.000 השבחה, הזרעה.....ושמחה גדולה!!! חייבת לציין שרעדתי מזה בהתחלה... בהצלחה!!!!!
איה, אתמול התחלתי בזריקות גונל F וגם אצלנו זה "לכבוד" הזרעה והשבחה - אז המון תודה (למרות שזה לא מיועד אליי) - נתת לי תקווה גדולה