מי שפיר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם זה נכון מה שאומרים שעם עברו שבועיים מיום הבידקה (בדיקת מי שפיר) ניתן להבין כי הבדיקה תקינה.
ממש לא. אבל תתקשרי למעבדה ותתחילי לקרצץ על התוצאות. לפעמים התוצאות מוכנות אבל הם מחכים לרופא שיאשר אותן. לדעתי, הגיע זמן שישמעו ממך. אם יגידו לך שהגדילה של התאים היתה איטית, אל תתרגשי. זה קורה וגם זה לא מעיד על שום דבר. התוצאות שלי, הגיעו כמעט אחרי חודשיים (היתה חופשת קיץ וכו') אבל הצלחתי להוציא מהמעבדה תשובה בע"פ שהכל תקין כבר אחרי חודש בערך. אני מאחלת לך לעבור בקלות תקופה מלחיצה זו, איריס