דימום בשבוע 31 - דחופ!!!!!!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בהיותי בשבוע 31+ התחיל אצלי דימום בינוני (לא קיימתי יחסי מין ולא קיבלתי חבטה).אושפזתי במיון למשך 6 ימים ולאחר מכן קיבלתי 7 ימי מנוחה בבית. כשבוע לפני זה היו לי צירים מוקדמים שפסקו לאחר שקיבלתי אינפוזיה במיון נשים של בית חולים. ממה יכולים לנבוע דימומים בשליש אחרון של הריון? האם זה יכול לסכן את העובר או לפגוע בו בצורה כשלהי?
אני לא רופאה אבל למיטב ידיעתי, דימום בשלב זה עלול לנבוע מהפרדות חלקית של השיליה. אבל את חייבת להתיעץ עם רופא ולהיות במעקב. אל תזניחי את זה. הצירים שהיו לך, כמו שזה נשמע, נובעים כנראה מהתיבשות מסוימת (הם פסקו אחרי שקיבלת נוזלים). תשתי יותר (מעל 2-3 ליטר ביום). תרגישי טוב.