שיהוקים?!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בימים האחרונים אני מרגישה מעין בעיטות קטנות בבטן התחתונה, בקצב אחיד ולאורך זמן (כ - 10 דקות) - היתכן שאלו שיהוקים (אני יודעת שהיא אמורה להתחיל לשהק בערך בשלב הזה - שבוע 31, אבל לא חשבתי שזה ירגיש ככה), ואם לא - מה זה יכול להיות? ועוד שאלה - אם אני מרגישה את השיהוקים בבטן התחתונה, היתכן שהיא עם הראש למטה? תודה!
היי אכן ככה אני הרגשתי שיהוקים אצליהרגשתי שיהוקים למטה והראש היה למעלה לא נראה לי שאפשר להסיק מזה היכן הראש אולטראסאונד יקבע בהצלחה נגה
תודה!