לקרן פ
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
קרן חמודה, למה שלא תספרי משהו על הילדה הקטנה ואיך אתן מסתדרות? אני לאט לאט מתקרבת לתאריך ואני תוהה איך זה יהיה..
איריס מותק הי אני ונופרקי מסתדרות טוב כל היום ביחד כי אני גם מניקה אותה כל היום בקניון, אבל אני לא אשקר ואומר שההתחלה קצת קשה כלומר את אחרי הלידה באופוריה ולא ישנתי בלילה של הלידה והיו לי הרבה מבקרים בבית חולים ולא נחתי ונפלתי שדודה בבית לא מומלץ תנסי לנוח בבית חולים. ההנקהבהתחלה לא קלה במידה ואת ההולכת להניק לא להתיאש לקחת דברים בקלילות. מתי את אמורה ללדת? ואיפה את מעונינת?
הי קרן, טוב לשמוע אותך. יש לי חברות שמאוד תומכות בביות מלא בזמן בית החולים ויש כאלה שממש תומכות במנוחה בזמן בית החולים. אני החלטתי לא להחליט עד שאהיה שם. אני גם אשתדל להניק כמה שיותר, אבל שוב, הבנתי שגם בחזית הזו יש דברים בלתי צפויים. הלידה, תיאורטית, צפויה בעוד 5-6 שבועות אבל יש לי הרגשה (לא מבוססת) שזה יקרה עוד קודם. אני מתכננת ללדת ברמב"ם, שם הרופא שלי ושם יש את צוות המיילדות הטוב ביותר באזור. שיהיה לך סופשבוע נעים, איריס