מזל טוב לי - ושאלה קטנה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אחרי שנתיים טיפולים הגיעה התשובה החיובית המיוחלת בבדיקת דם. התשובה היא 76 UL/M. להפתעתי הרבה הרופא שלי אמר שיתכן מאד ומאחר ואני ביום ה 14 מאז הכוריגון, שתשובה שכזו משקפת הריון מרובה עוברים. חוץ מחוסר אוויר ותחושת חולשה פתאומית - הייתי רוצה לקבל פרטים נוספים שאכן מתקשרים לנושא. תודה!!!
מזל טוב ! גם אני עברתי את כל התהליך הזה וגם לי היתה בטא מאוד גבוהה בהתחלה . לי אמר הרופא שקשה מאוד לקבוע על סמך הבטא אם מדובר ביותר מעובר אחד ולכן צריך לחכות לאולטרא סאונד . חוץ מזה תעשי עוד יומיים שוב בדיקה כדי לראות שהבטא מכפילה את עצמה . אז מתחיל הכיף האמיתי .... אבל זה שווה את כל המאמץ של הטיפולים ואת תופעות הלוואי של החודשים הראשונים
מיכל - ובסופו של דבר - הפואנטה - יש תאומים????