אקו לב עובר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בשל קושי לצפות בלב העובר בסקירה מורחבת,( ראו רק דופק + 4 חדרים ), הופנתי לעשות אקו לב עובר- במכון מיוחד לכך. האם לא מאוחר מידיי לעשות את הבדיקה הזו בשבוע 25 ????? האם ניתן לעשותה בכל שלב ושבוע בהריון ?? מה בעצם צריכים לראות ??? תודה
רויטל שלום, נדמה לי שהתקופה המומלצת לאקו לב היא בסביבות שבוע 22-24 ולכן גם 25 נשמע לי בסדר (אבל אני כמובן לא רופאה). באקו לב (שזו בדיקת US רגילה) מסתכלים באופן מפורט על הלב, על כל איבריו ועל זרימת הדם ממנו ואליו. איריס